5 Mart 2011 Cumartesi

Genzime Hava Kaçtı!


Son zamanlarda şehrin kalabalık olan kesimlerinde fazla vakit geçirmek durumunda kaldım. Malum oralarda havadaki oksijen oranı hayli düşük. Abdullahpaşa çocuğuyum ben, alışkın değilim böyle karbondioksit oranı yüksek mekanlara.. Haliyle etkilendim içime çektiğim hava alkol etkisi yarattı diye düşünüyorum, kafam hoş oldukça bende saçmalamaya başladım. Konuşma bozuklukları, devrik cümleler kuruyor olmam ve suratımdaki aptal gülümseme arkadaşlarımı korkutmuş olmalı , '' İyimisin sen?'' diyip durdular. Tam o esnada öyle bir nefes aldım ki nerdeyse boguluyordum. Normalde insan nefes alamadıgında bogulur biliyorum ama bu sefer öyle olmadı alışılagelmişin çok ötesinde bir durum bu.. ''Of ya genzime hava kaçtı'' dedim. Nasıl dedim hiç bilmiyorum bir anda oldu..Diyorumya gerçekten iyi gelmiyor bana kirli hava.. Daha sonra da arkadaşım gülmekten nerdeyse boğuluyordu :) Genize yemek kaçar su kaçar tamam bunları biliyoruz ama havada kaçıyormuş efendiler, haberiniz olsun nefes alırken dikkatli olun..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Çıtını çıkar!