23 Ocak 2011 Pazar

Güne Merhaba..


     Yeni bir güne daha uyanabildiğimiz için şükürler olsun...Hava yeterince aydınlanmıştır. Artık istesekte rüya göremiyoruzdur. Kahvaltı saatide yaklaştıgına göre uyanmak için yeterli sebebimiz var demektir.. Yatağımızda sonkez sağa sola dönüp derin bir nefes aldıktan sonra kalkmayı başarabildiysek ne ala :) Böylesi sabahlara uyandığımda  ''Perdeyi aç güneş ışığı yeni bir günü sahneye koyacağız'' diyorum içiden ve ''Hey There Delilah Lyrics - Plain White T's'' şarkısı çalmaya başlıyor sanki bir yerlerde. Çoğu zaman fırsatım olmadığı halde kahvaltıdan önce kısa bir yürüyüş yada ufak egzersizlerle güne başlama taraftarıyım. Hemen sonrasında ailecek yapılan, yaklaşık 1040. geleneksel pazar kahvaltısı sofrasına katıldım. Ardından pazar günlerinin vazgeçilmezi olan Ayna programını izledik maaile. Bugün acaba bloguma ne yazsam diye düşünmeye koyuldum ve tam o anda '' ne yaşadıysan onu yaz kızım!'' dedi birileri sanki :)

    Eskiden beri düzenli günlük tutma çabalarımın sonu hüsran olmuştur ve ilk defa böyle uzun uzadıya kendi hayatımdan bir kesiti yazıya döküyorum. Umarım devam edebilirim bu hevesle. Neyseki blogumun ilk zamanları henüz takipçilerim ve ziyaratçilerim yok rahat olabilirim..

    Hayırlı günler..... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Çıtını çıkar!